Cambio
120
480.000
25+
12
De uitdaging
Mensen hun gewoontes laten veranderen? Da’s geen sinecure. Samen met Cambio hebben we onze creatieve tanden gezet in het zoeken naar nieuwe invalshoeken om mensen te verleiden tot autodelen. Want zeg nu zelf, waarom nog een auto voor de deur als je er eentje om de hoek kunt delen?
Het doel
Een campagne die overal opduikt en blijft hangen. Multichannel is het sleutelwoord: we willen Cambio top of mind maken én mensen effectief laten overstappen. Prikkelen, overtuigen, en vooral: laten doen.
Het concept
Met een slimme mix van formats gaan we aan de slag. Een branding video die de essentie van autodelen helder maakt, inspirerende testimonials van tevreden gebruikers, korte video’s die op alle kanalen indruk maken, en strakke fotografie als visueel wapen. Geen halve maatregelen, gewoon voluit voor impact.
The crew
klaar voor video?
Van saai naar spectaculair! Onze video's zijn als koffie: ze maken je wakker en laten je glimlachen.